
Et nytt kommunikasjonskonsept og en profilbyggende kampanje for KLP Eiendom.
KLP Eiendom



Kunde
Kanaler
Display
SoMe
Samarbeidspartnere
Foto: Bjørn Audunn Blönndal, Pressworks,
Designer: Torjan Rood Vastveit
Programmering: Magnus Eide.
Ansvarlig hos kunde: Elisabeth Selvik Hjelle og Linn Eriksen Løken
KLP Eiendom investerer pensjonen til de som utgjør ryggraden i det norske velferdssamfunnet og skiller seg ut blant eiendomsutviklere ved at de på ingen måte kan ta snarveier og jage kjapp etter profitt, men må tenke bærekraft i alle ledd.
Dette la vi til grunn da vi utviklet konseptet: «Verdier som varer».
Gjennom dette konseptet kan KLP Eiendom på en naturlig måte, fortelle om verdiene de skaper gjennom investeringene vi gjør, om verdien av bærekraft, innovasjon, bygg som kommer, bygg som alltid har vært der, leietakerne våre på hotell, i handel og på kontor.
Vi utviklet også en profilkampanje som lanserte konseptet og gikk live høsten 2024. Flere kampanjer på konseptet kommer i tiden fremover.